fredag 25. oktober 2013

Interiør og boligmessen 2013

Det er fredag, og allerede en uke siden jeg var på interiør og boligmessen, her i Bergen. Dagene flyr!!! :-) 
 
Det var veldig kjekt. Mye deilig inspirasjon. Vil dele noen bilder med dere:
 
Ramp 42
 
Ramp 42
 
Ramp 42
 
Ramp 42
 
Fargerike
 
 
 
 
Da det var mye kjekt, må jeg innrømme at jeg var litt skuffet. I fjor var messen bare sååå bra! Jeg gikk helt bananas og shoppet som en gal. Det var bare så utrolig mye fint å velge mellom. Men i år kom jeg hjem med et kjøkken håndkle i shopping posen. Savnet en del utstillere som var i fjor, men ikke i år. Men var også noen spennende nye. Møbel pøbel med butikken Ramp 42, stilte ut, og var min klare favoritt på messen! Det var som min søte venninne sa, "her hadde du passet inn Gina, dette var jo bare så deg." Hehe :-) Får å se mer av disse deilige bildene, kan du besøke bloggen her. Vel verdt en titt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg kunne ikke motstå Passion4baking sine deilige muffins!
 
 
Deeeeilig brownes muffins med marshmallows topping, nam nam nam!! :-)
 
 
Riktig god helg til deg som titter innom!
 

5 kommentarer:

  1. Så kjekke møbler! :) Jeg liker så godt ramp42 sine bidrag :)

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  2. Ja, Ramp 42 har masse fint!
    Fikk dessverre ikke besøkt messen i år...

    Klem

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar! :)
    Ja, jeg er såå enig med deg! Synes messen var mye bedre i fjor! Savnet Kanel og de mange små koselige butikkene med nips og naps. Nå synes jeg det var veldig mange grelle varmepumpe-stands og eiendomsmeglere som skulle pushe salg... men koste meg med de små koselige som var, da! :) Tror ikke jeg så deg, var du med på SoMe-treffet?

    SvarSlett
  4. Hei søte du!
    Først må jeg takke deg for at du legger igjen spor på bloggen min. Det gjør meg glad, for jeg elsker kommentarer og dine er jo så herlige! Jeg har hatt helt stopp på å besøke andre blogger en periode, jeg måtte rett og slett prioritere tiden min. Men nå har jeg endelig hodet over vann og kan endelig dra på besøk hos herlige bloggerinaer som deg *smiler*

    Du din vakring! Tenk at du ikke kom å hilste på meg. Jeg klarer ikke alltid å plassere fjes, for jeg er såå dårlig på det! Neste gang kommer du bort!

    Samme inntrykk som deg etter messen, dette var min første gang, men jeg var litt skuffet jeg også ;(

    Ønsker deg en fortsatt nydelig uke!
    Her er det litt mer hvilepuls enn på lenge og jammen skal jeg nyyyyte det!
    Stoor klem

    SvarSlett
  5. Utrolig fin blogg, fine du!! :)

    SvarSlett